معرفی جاذبه های گردشگری ایران و جهان

بهترین مناطق گردشگری, جاذبه های گردشگری داخلی و خارجی, معرفی بهترین هتل ها

معرفی جاذبه های گردشگری ایران و جهان

بهترین مناطق گردشگری, جاذبه های گردشگری داخلی و خارجی, معرفی بهترین هتل ها

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شهر دلیجان ارمنستان

اگر در سفرها ، گردش ها و مسافرت های خود هوس سفر به ارمنستان و ایروان داشتید، میتوانید  راه زمینی یا هوایی انتخاب کنید که راه زمینی با توجه به خطرناک بودن جاده توصیه نمیشود.


برای سفر هوایی به تور ارمنستان باید از طریق فرودگاه امام خمینی به فرودگاه ایروان اقدام کنید. متاسفانه فرودگاه ایروان پرواز مستقیم به شهرهای بزرگی مانند فرودگاه تبریز ، فرودگاه اصفهان ، فرودگاه مشهد و فرودگاه شیراز ندارد.


پرواز به ایروان قبلا از طریق شرکت هواپیمایی ماهان و شرکت هواپیمایی آسمان صورت میگرفت که اکنون هواپیمایی آسمان پروازهای خود را لغو کرده.


وقتی در سفر خود به ایروان رسیدین حتما برنامه بازدید از شهر دلیجان را در اولویت خود قرار دهید.


لذت قدم زدن در خیابان ها و کوچه های دلیجان به شما آرامشی بی نظیر میدهد.که میتوانید برای ساعتها از درگیری های فکری رها شوید.


یکی دیگر از جذابیت های این شهر وجود دریاچه پارزلیچ در نزدیکی آن میباشد که محیطی آرام و فوق العاده برای گردشگران تور لحظه آخری ارمنستان دارد که کمتر جایی تجربه کردید. در آنجا میتوانید از تفریحاتی همچون زیپ لاین ، قایق سواری و .... استفاده کنید.


برای سفر به دلیجان باید از ایروان با تاکسی بروید که هزینه آن حدود ١٠،٠٠٠ درام ارمنستان میباشد و مسیر بسیار زیبایی دارد و از دریاچه سوان و جاده کوهستانی سر سبز میگذرد.

دریاچه پارزلیچدریاچه پارزلیچنمایی از شهر دلیجاننمایی از شهر دلیجاننمایی از شهر دلیجان


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی