معرفی جاذبه های گردشگری ایران و جهان

بهترین مناطق گردشگری, جاذبه های گردشگری داخلی و خارجی, معرفی بهترین هتل ها

معرفی جاذبه های گردشگری ایران و جهان

بهترین مناطق گردشگری, جاذبه های گردشگری داخلی و خارجی, معرفی بهترین هتل ها

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دبی پایتخت امارات نیست ولی بدون شک مهم ترین و شلوغ ترین شهر این کشور و می توان گفت پایتخت توریستی آن است که توانسته هر ساله تعداد بی مشاری از افراد علاقه مند را به سمت خود بکشاند و در تجربه زندگی شما به یکی از بهترین و مناسب ترین مقاصد تبدیل شود ، همه ما شهر دبی را به مدرنیته و لوکس و ساحلی بودن می شناسیم و می دانیم که این شهر کویری جوان چند سالی بیشتر نیست که یه چنین پیشرفتی دست یافته و در جمع شهرهای توریستی قرار گرفته و بعضا تور دبی در صدر می باشد ، از جمله دلایل مشهور شدن دبی ، ساختمان ها و اماکن لوکس و منحصر به فرد ساحلی است که در آن ساخته شده و این شهر تبدیل به یکی از نقاط زیبای جهان کرده است.

 

درست است که شهر دبی از جمله لوکس ترین و گران ترین شهرهای دنیا است ولی با این حال در این جا هم می توان با هزینه کم ، سفر خوب و با کیفیتی را تجربه نمود و از آن جا که می دانید یکی از نگرانی های مسافران در دبی هزینه ی بالای غذا و خوراکی ها در این شهر است ، به همین دلیل در این قسمت سایت ما به رستوران های ارزان قیمت و مقرون به صرفه دبی پرداخته است تا بتواند در بهتر شدن کمیت و کیفیت سفر شما عزیزان نقشی داشته باشد. 

 

با این که دبی شهر لوکس و گرانی است ولی در گوشه و کنار آن رستوران های ارزان و با کیفیت پیدا می شود

 

معرفی رستوران های ارزان دبی

رستوران فیش هات ( Dubai Fish Hut Restaurant )

در این رستوران غذاهای حلال و دریایی و همچنین سالادهای خوبی ارائه می شود ، این رستوران فضای خوبی دارد و برخورد کارکنان بسیار خوب است و به گفته مدیریت رستوران ، در طعم دهی غذاها از طعم دهنده های طبیعی و سنتی امارات استفاده می گردد ، در این رستوران انواع ماهی های کفال ، شاه ماهی ، میگو و خرچنگ سرو می شود که می توانید برای وعده های ناهار و شام به این جا بروید با تنها 2 دلار غذایی خوش طعم میل کنید ، این رستوران پشت مرکز کاریشما در منطقه عود میثا دبی ، خیابان هشتم واقع شده است.

 

رستوران فیش هات

 

رستوران راوی ( Ravi )

در این رستوران غذاهای حلال ، هندی ، پاکستانی و آسیایی سرو می شود و اگر به غذاهای آسیایی علاقه دارید حتما به این جا سری بزنید و در فضایی دوستانه ، با 10 دلار غذایی لذیذ میل کنید ، اگر در نیمه شب گرسنه ماندید به این جا بیایید ف برای رفتن به این رستوران باید به دبی ، جاده السطوه ( Satwa Al Satwa ) بروید.

 

رستوران اسپشیال استادی ( Special Ostadi )

برای میل کردن غذا ، رستوران اسپیشیال استادی را اغلب ایرانی ها انتخاب می کنند و الحق و الانصاف که انتخاب بسیار خوبی است ، اگر دوست دارید در دبی با هزینه کم فقط با 19 دلار ، غذاهای ایرانی میل کنید به این جا بروید که بسیار فضای صمیمی دارد و برای خانواده ها عالی است ، آدرس این رستوران دبی و در محدوده ایستگاه مترو آل فهیدی می باشد که می توانید به آن مراجعه نمایید.

 

رستوران اسپشیال استادی

 

برگر و سیب زمینی پنج پسران ( Five Guys Burgers and Fries )

اگر از عاشقان فست فود هستید حتما سری به این رستوران بزنید که در تور ارزان دبی بسیار مقرون به صرفه است و مهم تر از آن دارای ساندویچ های بسیار خوشمزه می باشد و برای خانواده ها مناسب است و می توانید غذای خود را در خارج و داخل رستوران میل کنید ، یک منوی کامل در این رستوران 27 دلار برای 2 نفر می شود که بسیار ارزان و خوب است ، لازم به ذکر است چون این رستوران آمریکایی است ، صبحانه نیز سرو می کند و بسیار هم خوش مسیر است ، دقیقا در کنار آب نمای اصلی دبی قرار دارد.

 

رستوران وکیو نودل ( Wokyo Noodle Bar )

این جا یک رستوران معروف آسیایی در دبی می باشد که اگر به علاقمند به غذاهای آسیایی هستید حتما باید سری به این جا بزنید چون در این رستوران تنها از مواد تازه و مغذی استفاده می شود و بسیار سریع به غذایتان می رسید چرا که  آشپزان این رستوران ، غذاها را با دمای بالا و سریع حاضر می کنند ، هزینه یک وعده غذایی در این جا بین 10 تا 15 دلار می شود و شما را تا شب سیر نگه می دارد ، برای رفتن به این رستوران باید به خیابان فرست الخلیل دبی بروید.

 

رستوران زعتر دبلیو زیت ( Zaatar W. Zeit )

اگر به دنبال تنوع در منو هستید به رستوران زعتر دبلیو زیت در دبی ، جاده شیخ زاید بروید و هر چه دوست دارید نوش جان کنید  ، در دبی کمتر رستورانی پیدا می شود که تنوع غذایی داشته باشد ، این جا برای بچه دارها بسیار مناسب است و می توانید با فرزندانتان لخظات خوشی را سپری کنید ، هزینه برای 2 نفر 32 دلار می باشد و در تمام طول شبانه روز باز است ، چقدر عالی !

 

رستوران زعتر دبلیو زیت

 

رستوران ایکیا ( IKEA )

این رستوران در خیابان گیت وی دبی قرار دارد و در آن می توانید غذاهای مختلف را امتحان کنید چون که از تنوع غذایی بسیاری برخوردار است و می توانید صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده های اروپایی و فست فود برای مسافران تور لحظه آخری را با 16 دلار برای 2 نفر ، میل کنید.

 

رستوران گلدن فورک ( Golden Fork ) 

رستوران گلدن فورک غذاهای آسیایی سرو می کند و هزینه آن بین 5 تا 25 دلار می باشد و بدون شک از میل کردن غذاهای لذیذ و خوشمزه آن پشیمان نمی شوید ، این رستوران در وعده های صبحانه و ناهار سرویس می دهد و در خیابان شیخ زاید بین هتل نووتل و البرشا قرار دارد .

 

رستوران گلدن فورک

 

رستوران هانوی ( Hanoi )

غذا خوردن را در محیطی آرام و زیبا تجربه کنید ، در این رستوران غذاهای ویتنامی را می توان امتحان کرد و با پرداخت تنها 10 الی 20 دلار در کنار خانواده از غذاهای لذیذ ، لذت ببرید ، همچنین در این رستوران می توانید نوشیدنی های خوشمزه ای را امتحان کنید ، این رستوران خوب در کنار برج های دریاچه جمیرا در کلاستر سی واقع شده است.

 

رستوران آریاس ( Aryaas Veg Restaurant ) 

رستوران آریاس می توان ارزان قیمت ترین رستوران دبی دانست و علاوه بر قیمت مناسب آن کیفیت غذای بسیار خوبی هم دارد ، الیته لازم به ذکر است که این رستوران ایتالیایی مناسب گیاهخواران است ، اگر گوشت دوست دارید به این جا نروید چون بدون شک بعد از یک وعده غذای این رستوران ، گیاهخوار می شوید ، این رستوران در بر دبی ، ساختمان ال نخیل در خیابان الکاراما قرار دارد و فروشگاه شماره 5 می باشد.

 

رستوران آریاس

 

کافه رستوران بتاوی ( Betawi Café )

اگر به الکرامه دبی رفتید حتما سری به این رستوران‌ اندونزیایی که قیمت غذاهای آن بسیار منطقی و مناسب می باشد و بر خلاف ظاهر ساده و منوی کوتاهش ، سوپ‌ های لذیذ و خوش‌ طعم و ظروف غذایی سنتی ازجمله ناسی ، ساتی و سالاد اندونزی گادو سرو می کند و امتحان آن ها خالی از لطف نیست.

 

رستوران لبنانی بوبوف ( BouBouffe Lebanese Restaurant )

غذاهای لبنانی کمی از غذاهای ایرانی ندارند و اغلب رستوران های لبنانی دبی خوب هستند ولی در بین آن ها بوبوف کوچک ، شهرت ویژه ای دارد و به دلیل غذاهای خوش‌ طعم که به روش خانگی در این جا پخت می شود بسیار محبوب است و تا ساعت 4 صبح غذا دارد و می توانید شکم گرسنه خود را با غذاهای خوشمزه این جا سیر کنید ، در خیابان شیخ زاید این غذای لبنانی معروف است و از هر کسی بپرسید نشانتان می دهد.

 

رستوران لبنانی بوبوف

 

رستوران بوقطیر ( Bu Qtair )

این رستوران در نزدیکی ساحل برج العرب ، در جمیرا قرار دارد و اگر به بندر ماهیگیری 2 بروید آن را می بینید و از رستوران های ارزان دبی محسوب می شود ، لازم به ذکر است که نیازی نیست که از قبل در این مکان جا رزرو کنید ، این رستوران به درد سخت پسندان در انتخاب منو می خورد.

 

کافه رستوران آیسان ( Café Isan )

اگر به تایلند سفر کردید حتما غذاهای این کافه رستوران شما را یاد خاطرات سفرتان به شمال شرق آن کشور آسیایی می اندازد ، سوپ های این مکان بسیار لذیذ و ارزان و محیط آن بسیار گرم و صمیمی است ، اگر غذای اصلی انتخاب می کنید هزینه آن 40 درهم می شود ، گوشت گوساله که خوب پخته و برشته‌ شده را به شما پیشنهاد می کنیم ، این رستوران را در جمیرا لیک تاورز می توانید بیابید.

 

کافه رستوران آیسان

 

رستوران کالیکوت پاراگون ( Calicut Paragon )

در الکرامه دبی اگر دیدید در جایی صفی طولانی بسته شد شما هم به آن بپیوندید و از این که در صف بمانید و منتظر باشید تا غذایتان حاضر شود ناراحت نشوید چون این انتظار ارزشش را دارد ، در این رستوران‌ با هزینه بسیار مناسب ، انتخاب های بسیار خوشمزه ای خواهید داشت ، قیمت غذاهای اصلی در این جا 25 درهم می باشد ، اگر غذای دریایی سفارش دادید باید کارد و چنگال را کنار بگذارید و با دست به جان غذا بیفتید. 

 

شه سوشی یا خانه سوشی ( Chez Sushi )

در این جا غذاها سوشی ، ساشیمی و ماکی ، رول‌ های کالیفرنیایی و میگو می باشد و از کیفیت خوبی برخوردارند و قیمت آن ها نیز بسیار مناسب است ، حتما سری بزنید و امتحان کنید ، خانه سوشی دبی در ام سقیم در جمیرا بیچ می باشد.

 

شه سوشی یا خانه سوشی

 

رستوران دریای چین ( China Sea )

همان طور که می دانید چینی ها هر موجود جنبنده جز کشتی و هواپیما را می خورند ، پس اگر شما هم می خواهید تجربه جدیدی از غذا داشته باشید به این رستوران سری بزنید و غذاهای عجیب و غریب را امتحان نمایید ، البته در این جا غذاهای معمولی که قبلا نیز زمیل کرده اید وجود دارد و می توانید سفارش دهید و نوش جان کنید ، این رستوران واقع در منطقه دیره ، خیابان المختوم و در نزدیکی برج ساعت می باشد.

 

رستوران های ای اند تی فیتر ( E & T Feteer )

اگر پنیر خورید به جمیرا لیک تاورز بروید و اسنک‌ های مصری خیابانی را امتحان کنید ، البته متذکر شوم که در این جا باید از فکر رژیم بیرون بیایید چون اسنک بدون پنیر هم مگر داریم ، قیمت رول ها  از 17 درهم که پنیر کرافت ، چهار پنیر ، تخم‌مرغ  و پنیر را شامل می شود ، آغاز می گردد ، همچنین فیتر با مواد پرکننده هم از مواد دیگری تشکیل می شود که پیشنهاد ما به شما یک رول به‌ اضافه سرخ‌ کردنی‌ ها است که 40 درهم می باشد.

 

رستوران های ای اند تی فیتر

پیشنهاد ما برای شما این است که قبل از سفر به دبی قیمت تور دبی را در نظر داشته باشید که یکی از بصرفه ترین تورهای مسافرتی از دید ایرانیان می‌باشد.

منبع : salamparvaz.com

  • milad ghorbani