معرفی جاذبه های گردشگری ایران و جهان

بهترین مناطق گردشگری, جاذبه های گردشگری داخلی و خارجی, معرفی بهترین هتل ها

معرفی جاذبه های گردشگری ایران و جهان

بهترین مناطق گردشگری, جاذبه های گردشگری داخلی و خارجی, معرفی بهترین هتل ها

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تور ارمنستان رو از توریاب بخر و اگه قیمت تور ارمنستان رو دیدی تعجب نکن که چرا انقدر نرخ پایین هست؛ مهم‌ترین علت پایین بودن قیمت تورارمنستان کایت، بی‌واسطه بودنش هست و پرواز چاتری که به ارمنستان داریم. ما تا ارمنستان باهات هستیم و به فرودگاه که رسیدی.به استقبالت میایم و با ترانسفر ویژه به هتل درجه یک چهار ستاره یا پنج ستاره می‌ریم. برای رزرو تور ارمنستان به سایت کایتکه اومدی به قسمت تور در بالای صفحه برو و تور ارمنستان رو انتخاب کن و آمار صفر تا صد سفرت رو در بیار. حالا بیا با هم 10 جاذبه ارمنستان رو ببینیم.


میدان جمهوری که روزی میدان لنین بود


معروف‌ترین میدان بیضی شکل که در تور ارمنستان به دیدن این جاذبه گردشگری می‌ریم، میدان جمهوری است که در سال 1990 مجسمه لنین در وسط این میدان حذف شد و اسم این میدان از لنین به جمهوری تغییر کرد. این مجسمه که یادگاری از جماهیر شوروی بود 50 سال در میدان لنین خودنمایی می‌کرد. گردشگران زیادی در تور ارمنستان به این میدان میان .

میدان جمهوری که روزی میدان لنین بود


موزه‌گردی در تور ارمنستان 

•    موزه ماتناداران بزرگترین موزه ایروان است که با تور ارمنستان به دیدن این موزه میریم. در جلوی درب این موزه مجسمه‌ای از مسروپ ماشتوتس بنا شده که الفبای ارمنی رو ابداع کرد. این موزه که نسخه‌های خطی ارمنی رو به نمایش می‌گذاره، گردشگران رو با فرهنگ و تمدن مردم ارمنی آشنا میکنه. با تور ارمنستان کایت همراه باش و از این موزه دیدن کن.

 

موزه‌گردی در تور ارمنستان

 


موزه تاریخ ارمنستان که خلاصه شده همه تاریخ ارمنستان رو برای تماشاگران به نمایش می‌گذاره رو در تور ارمنستان می‌بینیم. این تاریخ که متعلق به 5000 سال قبل تا امروز هست، بهترین انتخاب برای علاقه‌مندان به تاریخ در تور ارمنستان میتونه باشه.

 

موزه‌گردی در تور ارمنستان


گورستانی در ارمنستان که تبدیل به پارک عشاق شد


در قرون وسطا گورستانی وجود داشت که هیچ کسی در اون زمان فکر نمی‌کرد روزی تبدیل به پر گردشگرترین پارک در تور ارمنستان بشه. این پارک که در شمال غربی ایروان وجود داره قدمت اون به قرن 18 برمی‌گرده. در سال 2005 تا 2007 این پارک به دست یک خیر ارمنی بازسازی شد. با تور ارمنستان که به این پارک رفتی حتما با حوضچه زیبایی که وسط پارک هست عکس بگیر و در کافه آچاجور پارک عشاق یه قهوه ارمنی نوش جان کن. 

 

گورستانی در ارمنستان که تبدیل به پارک عشاق شد


ساخت کلیسای گغارت به دست ثروتمندترین خاندان ارمنی


گغارت یعنی سر نیزه و این نیزه صلیب کشیدن حضرت مسیح را به یاد میاره که در بدن ایشان فرو کردن و نماد نیزه برای مسیحیان مقدس هست. قدمت این کلیسا به سال 1215 برمی‌گرده که به دستور ثروتمندترین خاندان ارمنی ساخته شده و امروزه گردشگران زیادی به بازدید این کلیسا میرن که در تور ارمنستان حتما از این مکان مقدس بازدید کنین.

 

ساخت کلیسای گغارت به دست ثروتمندترین خاندان ارمنی


شهر مذهبی اجمیازین پایتخت قدیمی ارمنستان


در غرب ایروان با مسافت 25 کیلومتر شهر مذهبی اجمیازین هست که اسقف اعظم ارمنستان در این شهر زندگی میکنه. قدمت این شهر به 3 تا 4 قرن قبل از میلاد حضرت مسیح برمی‌گرده. کلیسایی در این وجود داره که به دست گریگورلوساوریج ساخته شده و مقبره این شخص نیز در وسط کلیسا قرار داره. در تور ارمنستان حتما به دیدن این شهر قدیمی اعجاب‌انگیز برو.

 

 شهر مذهبی اجمیازین پایتخت قدیمی ارمنستان

جرموک شهر چشمه‌های آب گرم در تور ارمنستان


شهر جرموک از ایروان 170 کیلومتر فاصله داره و با کوه‌های بلند محاصره شده که 3 ساعت طول میکشه تا با ماشین در تور ارمنستان به جرموک برسین. چشمه‌های آب گرم و آب و هوای درجه یک از دلایل مهم جذب گردشگر برای این شهر هست. آب‌تنی در چشمه‌های آب گرم جرموک خواص زیادی داره و استقبال گردشگران هم این و می‌رسونه که همه از این خواص درمانی اطلاع دارن. در تور ارمنستان دیدن شهر جرموک رو از دست ندین.

 

جرموک شهر چشمه‌های آب گرم در تور ارمنستان

 

سروان بزرگ‌ترین دریاچه قفقاز در تور ارمنستان


سروان دریاچه آب شیرین کوهستانی هست که در تور ارمنستان به دیدن منظره زیبای اون می‌ریم. سروان در زبان ارمنی به معنی «سرزمین دریاچه‌‌ها» هست که این اسم به این خاطر گذاشته شده که 36 جویبار به این دریاچه میریزه. سروان در شمال شرق ایروان قرار داره که جون میده برای ماهی‌گیری که با تور ارمنستان به اونجا بری و قزل آلای درشت ارمنی که در این دریاچه زندگی می‌کنه صید کنی و لذت ببری.



سروان بزرگ‌ترین دریاچه قفقاز در تور ارمنستان


کاسکاد پارکی معروف به 1000 پله در تور ارمنستان


وقتی ارمنستان به استقلال رسید طرح جالبی رو مهندس ALEXANDER TAMANIAN ارائه داد که به پارک هزار پله معروف شد و اسم اون کاسکاد هست. این جاذبه گردشگری که در لیست ایروان‌گردی تور ارمنستان وجود داره مرکز ایروان رو به شمال شهر وصل میکنه. در معماری این پارک 750 پله وجود داره و اسم 1000 پله هم به همین علت گذاشته شده که بالای این پله‌ها برجکی وجود داره که مجسمه‌ها و آثار هنری زیادی به نمایش گذاشته شده.  

 

کاسکاد پارکی معروف به 1000 پله در تور ارمنستان


پارک آبی ایروان در تور ارمنستان


پارک آبی رو باز و سرپوشیده ایروان انتخابی هیجان‌انگیز برای تور ارمنستان هست که حتما باید تجربه کنی. هم در فصل گرم تابستان و هم زمستان می‌تونین از تفریحات آبی این پارک لذت ببری. در زمستان آب این مجموعه یخ می‌زنه و با پاتیناژ و اسکی روی یخ، خاطره‌ای به یاد موندنی از ارمنستان به یادگار می‌بری. از سرسره‌های آبی، استخرهای بزرگ روباز و سر پوشیده بدون هیچ محدودیت سنی می‌تونی استفاده کنی. بعد از این همه هیجان یه غذای خوشمزه خیلی می‌چسبه داخل پارک آبی ایروان رستوران‌های متنوعی وجود داره که آماده پذیرایی هست. علاقه‌مندان به ورزش بدن‌سازی در تور ارمنستان هم می‌تونن در باشگاه‌های سرپوشیده این مجموعه حسابی ورزش کنن و لذت ببرن.
ساعت‌های کاری تور ارمنستان شنبه‌ها و یکشنبه‌ها از ساعت 11 صبح تا 7 شب و دوشنبه تا جمعه از ساعت 12 ظهر تا 7 شب به پارک آبی ایروان می‌ری

 

پارک آبی ایروان در تور ارمنستان

در تور ارمنستان به کدوم هتل می‌ریم؟


در ایروان هتل‌های متنوعی وجود داره که با هر بودجه و سلیقه‌ای که داری می‌تونی یکی از اون‌هارو انتخاب کنی. اسم هتل‌هایی که به ترتیب درجه کیفیتشون می‌تونی برای تور ارمنستان انتخاب کنی رو در ادامه میاریم:
BAXOS: این هتل سه ستاره در تور ارمنستان که فقط 10 دقیقه تا تئاتر اپرا فاصله داره، تا اولین مترو 5 دقیقه پیاده فاصله داره و فرودگاه هم در فاصله 9 کیلومتری این فرودگاه قرار داره . 
از امکانات دیگه این هتل در تور ارمنستان: اینترنت رایگان، تلوزیون، حمام خصوصی با وسایل بهداشتی است. اتاق‌ها دارای محوطه نشیمن هست و پنجره آن رو به خیابان باز می‌شود. پذیرش این هتل 24 ساعته در خدمت مسافران است. بیشتر هتل‌های سه ستاره در تور ارمنستان مثل: هتل REGINEH، هتل SHIRAK، هتل SILACHI خدماتی مشابه این هتل داره.

 

در تور ارمنستان به کدوم هتل می‌ریم؟


ROYAL PLAZA: هتل رویال پلازا یکی از هتل‌های مناسب 4 ستاره هست که در تور ارمنستان انتخاب مناسبی میتونه باشه. مسافت این فرودگاه تا هتل 12.5 کیلومتر هست. این هتل با معماری مدرن امکانات مناسبی را برای مسافرانش در نظر داره؛ تلوزیون، حمام اختصاصی، گاو صندوق، میز کار و... در هر اتاقی تعبیه شده. در بیرون هتل هم مکان‌های تفریحی و رستوران‌های هیجان‌انگیزی وجود داره که می‌تونی حسابی خوش بگذرونی. از هتل‌های چهار ستاره مشابه این هتل در تور ارمنستان؛ هتل METROPOL و هتل ANI PLAZA است.

 

در تور ارمنستان به کدوم هتل می‌ریم؟


HILTON: هتل هیلتن یکی از هتل‌های لوکس 4 ستاره در تور ارمنستان است که پنجره اتاق‌های آن رو به کوه‌های آرارات باز می‌شود. این هتل تا میدان جمهوری اصلی شهر تنها 10 دقیقه فاصله است و تا فرودگاه ایروان 11 کیلومتر بیشتر مسافت نیست. از خدمات مهم هتل هیلتون پارکینگ خصوصی، اینترنت رایگان، حمام ترکی و اتاق ماساژ است. رستوران‌های هیجان‌انگیز هتل رو هم از دست نده. از هتل‌های 5 ستاره دیگه تور ارمنستان؛ هتلRADISSON BLU، هتل GRAND HOTEL و هتل MARRIOTT است.

 

در تور ارمنستان به کدوم هتل می‌ریم؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی