معرفی جاذبه های گردشگری ایران و جهان

بهترین مناطق گردشگری, جاذبه های گردشگری داخلی و خارجی, معرفی بهترین هتل ها

معرفی جاذبه های گردشگری ایران و جهان

بهترین مناطق گردشگری, جاذبه های گردشگری داخلی و خارجی, معرفی بهترین هتل ها

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

هتل ریکسوس پرمیوم تکیروا کمر آنتالیا + تصاویر

هتل پنج ستاره  رکسوس پریموم تکیروا واقع در شهر کمر آنتالیا با داشتن طراحی شیک و منحصر به فرد، ویلاهای بی نظیر و موقعیت مکانی میان کوهستان، جنگل و دریا مکان  منحصر به فردی در شهر کمر به شمار می آید به همین خاطر در سال 2015 این هتل یکی از نامزد های بهترین هتل و ریزورت خانوادگی در ترکیه شناخته شد .

هتل ریکسوس پرمیوم تکیروا کمر آنتالیا

تپه کوچک سنگی کنار هتل با درختچه های کوچک خود زیبایی هتل را دو چندان کرده است. با ده دقیقه پیاده روی به مرکز خرید تکیروا می رسید . این هتل 15 دقیقه تا منطقه کمر و تقریبا 73 کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.

هتل ریکسوس پرمیوم تکیروا کمر آنتالیا

شب های هتل رکسوس پریموم تکیروا بسیار جذاب است. نورهای رنگارنگی که از اتاق ها و محیط بیرون هتل ساطع می شود و همچنین بازتاب ویلاها در آب استخر، شب های هتل را خاص و رویایی جلوه می دهد. این هتل مجلل دو ساختمان نیمه قرینه دارد. یک ساختمان دارای 143 اتاق استاندارد، 2 سوئیت معمولی و 5 اتاق ویژه معلولین و ساختمان دیگر 96 ویلای شیک و مدرن، 14 سوئیت خانوادگی، 2 سوئیت کینگ و 138 اتاق استاندارد می باشد.رکسوس هتل پریموم تکیروا دارای یک رستوران داخلی و یک  رستوران در فضایی باز است.  میز و صندلی های شیک و مدرنی در رستوران روباز هتل تعبیه شده و مهمانان در فضای آزاد با تماشای دریای زیبای مدیترانه می توانند غذای خود را میل کنند. در این رستوران ها غذاهای آسیای شرقی، مکزیکی، ترکی و ایتالیایی  سرو می شود.

هتل ریکسوس پرمیوم تکیروا کمر آنتالیا

در کافی شاپ ، بار و اسنک بار هتل انواع خوراکی ها نوشیدنی ها اعم از چای، قهوه، نوشیدنی های متنوع سرو می شود. لازم به ذکر است که در ساحل اختصاصی هتل حوله و تشک به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد .همچنین مهمانان در ساحل عمومی  می توانند میوه ها، تنقلات و انواع بستنی ها را تهیه و میل کنند.

هتل ریکسوس پرمیوم تکیروا کمر آنتالیا

از امکانات رفاهی هتل رکسوس پریموم تکیروا می توان به حمل و نقل فرودگاهی، آسانسور، فروشگاه، صرافی ، سالن زیبایی و خشکشویی اشاره کرد. خدمات پزشکی و خدمات نگهداری از کودکان نیز از امکانات رفاهی ویژه هتل است. در این هتل و اطراف آن می توانید به ورزش های نظیر بیلیارد، اسکواش، گلف، بولینگ، دوچرخه سواری و ورزش های موتوری بپردازید. همچنین باید گفت که اتاق های سونا، جکوزی، حمام بخار و حمام ترکی این هتل نظیر ندارند.هتل رکسوس پریموم تکیروا با داشتن پارک آبی جذاب به همراه یک استخر بسیار بزرگ و 4 موج ساز، محلی بسیار عالی برای تفریح و سرگرمی همه سنین به شمار می آید.  پارک شادی با طراحی شیک و کودکانه و پارک آبی کودکان با انواع سرسره های آبی زیبا و رنگارنگ خاطره خوبی را در ذهن کودکان به جا می گذارد. بچه هایی که تا به حال با خانواده هایشان در این هتل اقامت داشته اند از این هتل و مخصوصا پارک آبی آن به عنوان بهشت تور آنتالیا  یاد می کنند.

هتل ریکسوس پرمیوم تکیروا کمر آنتالیا

منبع : lasttours.net

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی