در کیش از کجا خرید کنیم : جزیره کیش مراکز خرید و بازارهای بسیاری دارد. در کیش، مراکز خرید ارزان قیمت سخت پیدا می شود. بنابراین این مقاله را برای توریست ها و گردشگران تور کیش تهیه کردیم، تا سفری به صرفه و خاطره انگیز برای خود داشته باشند. یکی از دلایل اصلی توریست ها و گرشدگران تور ارزان کیش برای سفر به این جزیره، مراکز تجاری است. در مراکز خرید این جزیره ممکن است حتی جنسی پیدا کنید که قیمت بیشتری نسبت به شهر خودتان دارد، پس گول ظاهر شیک و پر زرق و برق آنها را نخورید. نکته بعدی اینکه حتما مراقت کالاهای اصل و تقلبی باشد! بسیاری از برندهای معروف مثل آرمانی، ورساچی، لیوایز و دیزل، به طور کلی در ایران نمایندگی ندارند. حتما قیمت ها را با مراکز خرید دیگر مقایسه کرده و تا جایی که میتوانید چانه بزنید.

در کیش از کجا خرید کنیم

گران ترین مراکز خرید کیش

توریست ها و گردشگران تور بحظه آخری کیش باید بدانند که گران ترین مراکز خرید این جزیره مراکز خرید پردیس یک، مرکز خرید پردیس دو و مرکز خرید دامون هستند. در این مراکز خرید علاوه بر خرید، تفریح نیز میتوان کرد.

گران ترین مراکز خرید کیش

ارزان ترین مراکز خرید کیش

مراکز خرید محبوب و ارزان قیمت در کش که همیشه مورد استقبال بی نظیر توریست ها و گردشگران تور کیش قرار میگیرند، مرکز خرید ونوس، مرکز خرید پانیذ و مرکز خرید مروارید است. اجناسی که در این مرکز خرید پیدا می کنید، با کیفیت و ارزان قیمت هستند. البته بازار چینی ها نیز جزو همین دسته قرار میگیرد. این بازار نزدیک به بازار مروارید قرار داشته و قیمت کالاهای آن زیر بیست هزار تومان است. از دیگر بازارهای ارزان قیمت جزیره کیش میتوان به بازار صفین عرب ها و مجتمع تجاری پارس خلیج فارس اشاره کرد.

ارزان ترین مراکز خرید کیش